Σε περίπτωση, που ο καταναλωτής επιθυμεί αλλαγή σε κάποιο προϊόν, το οποίο έχει αγοράσει θα πρέπει να ακολουθήσει την παρακάτω διαδικασία.

Ενημερώνετε την εταιρεία για την επιθυμία σας να αλλάξετε ένα προϊόν ώστε σε συνενόηση με τον αρμόδιο υπάλληλο να ενημερωθείτε για τις διαθεσιμότητες.

Πηγαίνετε το δέμα στο πλησιέστερο κατάστημα ACS και ζητήστε να αποσταλλεί με χρέωση παραλήπτη πίσω στην εταιρεία μας. Αν το δέμα είναι ογκώδες ή βαρύ η επιστροφή θα γίνει κατόπιν συνεννόησης.

- Tο κόστος αποστολής της αντικατάστασης σας είναι στα 8€ τα οποία μας καταβάλετε με κατάθεση. Αν επιθυμείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή μόλις παραλάβετε την αλλαγή σας, το κόστος ανέρχεται στα 10€.
- Σε περίπτωση που παραλάβετε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν η διαδικασία αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων θα πραγματοποιηθεί χωρίς καμία επιβάρυνση για εσάς.

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή με e-mail για την πορεία της.

Η διαδικασία αλλαγής συνήθως διαρκεί 3-5 εργάσιμες ημέρες εάν υπάρχει το νέο προϊόν άμεσα διαθέσιμο.